fredag 29 maj 2009

Lite radio!





Jag vet att det inte vart speciellt mkt radio i denna blogg som ändå går under namnet radioprataren, men det har sina orsaker. För det första har jag inte haft speciellt mkt radiojobb den senaste tiden förutom Vaken och dessa sändningar har inte vart speciellt mkt att skriva om. Sen handlar det väl mycket om lathet också.
Men nu mina damer och herrar ser ni att det har vart lite radio i görningen. Har vart nere på besök på Radio Uppland och sänt deras morgonprogram, mycket trevligt! Hade till min hjälp sidekicken Annika Ilmoni (Som ni ser till höger på bilden), den andra stiliga herren är en Centerpartist i Uppsala som just nu kandiderar för en plats i Europaparlamentet (som förövrigt pågår just nu, sista dagen den 7 juni).

Det var de, nu har jag legat o slappat ett tag o funderar på o ta mig ut i solen igen o denna gång ska jag ta med mig en kall öl. Rokk on!

Inga kommentarer: