fredag 22 augusti 2008

??????

Vart har jag varit? Vad har jag gjort? Varför har jag inte uppdaterat?

Det ska jag berätta för er kära läsare, kom hem från jobbet och sprang direkt ner i sängen o sov ett tag. Sen träffade jag min kära vän Micke, vi åkte och kollade på ett hus som Micke var intresserad av. Sen for klockan framåt sex och jag var tvungen och springa iväg på middag med hela radiogänget (glömde tyvärr att ta kort).
Var en alldeles utmärkt middag som satt som ett smäck i magen.

En liten glad nyhet är iaf att chefen för nattredaktionen i sthlm hörde av sig idag och jag kommer under hösten att få sända varannan helg (hade hoppats på varje helg men får vara glad för det lilla).
Nu blir de film och sen ner i bädden, man måste upp i ottan idag och kolla in semifinalen i herrarnas bordtennis. Klockan sex kommer bilen och hämtar upp mig, då bär det av till Norrskedika där de vankas stor loppmarknad. Bilder utlovas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratis!!!! =) Puss

Anonym sa...

Fast jag menade Grattis! =)

Martin Svensson sa...

Grattis man =) Skoj! Jag ska lyssna från skåne.
/Martin